De eerste week en een aantal dagen daarna... - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Janine Boer - WaarBenJij.nu De eerste week en een aantal dagen daarna... - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Janine Boer - WaarBenJij.nu

De eerste week en een aantal dagen daarna...

Blijf op de hoogte en volg Janine

22 Oktober 2013 | Nieuw Zeeland, Thames

Hai-die-ho,

Hoe gaat het daar in het koude kikkerlandje?! Hier stiet wat wind, maar het zonnetje brand er ook mooi op! Resultaat een mooi (boeren)bruin kleurtje en verbrande voeten... Op dit moment ben ik in Thames, bij Bert en Lisa (en kids Owen en Eric) op de farm. Hier blijf ik totdat ik Henry kan oppikken van het vliegveld. Gisteren kwam ik aan en goeie binnenkomer; de koeien waren door de draad gegaan en nu stonden de twee koppels met koeien door elkaar.
Dus een hectische avond waardoor het melken wat langer duurde en ik mijn spullen nog even in de koffer moest laten..

Laat ik eerst eens even wat vertellen over mijn tijd bij Pieter en Sabina, van het verleden naar het heden.. Ik heb een superweek gehad bij deze lieve mensen! Veel gezien (verschillende beaches) en gedaan. Elke ochtend geholpen met melken en heel veel geknuffeld met het lieve hondje. Laura, de dochter van Pieter en Sabina heeft mij een aantal keren mee genomen op een uitje.. Yoga, jaaaa Janine heeft Yoga gedaan!! En het was best wel fun! De volgende dag alleen donderse spierpijn.. Vrijdag avond hebben we een Hollandse avond gehouden met een Nederlandse vrouw en een andere Hollandse meid. Gezellig, met natuurlijk Pepernoten uit Holland (om nog een beetje actueel te blijven met al dat Zwarte Pieten gezeur...). Op zaterdag ochtend was ik vrij van het melken en hebben we een tocht gemaakt van 13 km. Snelwandelen gevolgd door hardlopen en andersom. SUPER VET! Zie foto's voor verduidelijking ;) Ik hooop dit nog veel vaker te gaan doen want Nieuw Zeeland heeft een schitterende natuur en je kan er mooi wandelen ;)

uhh wat kan ik nog meer vertellen (ik mag namelijk niet te lang schrijven dan wil mijn broertje mijn verhaaltjes niet meer lezen..)

Mijn postadres is gewoon bij Pieter en Sabina:
Janine de Boer
Fam van Leeuwen
1109 Tairua Road
Whangamata
Nieuw Zeeland

Ik ga zo een herdtest doen. Een soort monster nemen in Holland! Schijnt een big happening te zijn dus ben benieuwd! Tot horens maar weer :) En check de foto'sssss

xxx Liefs

  • 22 Oktober 2013 - 05:55

    Joyce:

    Hihi Janine, ik heb je net een mailtje gestuurd met TIG vragen over hoe het daar gaat etc. ;)
    Gelukkig heb ik nu het antwoord al haha! Fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt daar!
    De foto's zien er goed uit, ben jaloers :)

    xxxx voor jou en ik kijk uit naar je volgende verhaal!

  • 22 Oktober 2013 - 08:05

    Rianne:

    Hey janine.
    Belachelijk dat je niet lang mag schrijven. Van mij mag het wel. Vind ik kei leuk. En willie moet niet zeuren. Is goed voor zijn vocabulaire. Hahaha. Geniet er van.

  • 22 Oktober 2013 - 08:06

    Sandra:

    Leuk, leuk, leuk Janinie! En heel jaloers ben ik op die RUN zoals je hebt kunnen doen. Super!! Haha! Verder nog veel succes en tot het volgende bericht... en/ of foto?! Liefs! Xx

  • 22 Oktober 2013 - 08:32

    Jeannette:

    Hé Janine,
    Wat heb jij een gave tijd daar. Prachtige foto's en verhalen!!! Komt Henry al snel jouw kant op? Hij krijgt er vast geen spijt van. Wat een mooie plek op deze wereld.
    Geniet er flink van en pas goed op jezelf! Insmeren hoor!!

    Lfs, Jeannette

  • 22 Oktober 2013 - 08:37

    Clara En Johan:

    Hoi Janine,
    Fijn dat je het zo naar de zin hebt.Het ziet er ook prachtig uit ,al die fotòs.Heel veel succes op je nieuwe adres en tot een volgende keer.Groetjes van ons allemaal.

  • 22 Oktober 2013 - 10:44

    Diek :

    Ha nien ,wat weer een leuk gezellig verslag van jou super tijd daar .Alleen veel te kort ,schrijf maar gewoon weer lekker lange verhalen ,dan lees ik Willem wel voor .Het ziet er allemaal prachtig uit .Die sport die je daar doet ,moet jij in Nederland straks ook maar invoeren..super gaaf zeg ,en je ziet gelijk heel veel van de omgeving .Maar ik denk niet dat deze moeke dat 13 kilometer volhoudt ,eerst maar eens beginnen met 5 .Geniet van alles om je heen ,en voor je het weet is jouw ventie daar !!!liefs pap en mam .

  • 22 Oktober 2013 - 14:17

    Marlous:

    Volgens mij heb je het wel naar je zin!
    Leuk joh! :D Gave foto's ook. Super mooie blauwe zee.
    xxxx

  • 23 Oktober 2013 - 02:40

    Tante Anje :

    Hi Janien

    Geniet van je trip in New Zealand we lezen jeverslag oke groetjes oom rick tante anje

  • 23 Oktober 2013 - 10:12

    Rik & Gerie :

    Hallo lieve Janine,
    Gearriveerd dus ? Super zeg! Heel veel plezier.. Dikke kus van ons

  • 23 Oktober 2013 - 16:03

    Teele En Betty:

    Hoi Janine

    Zo te horen ben jij prima op je plek daar.
    Geniet ervan.

    Groeten Teele en Betty

  • 23 Oktober 2013 - 17:08

    Henk En Jennie De Boer:

    Hi Janine,

    Ook wij lezen jouw verhalen hier in Canada. Leuk om te lezen en zo te horen geniet je volop.
    Mooi land! Hoe ging het links rijden? Lijkt me heel lastig trouwens.
    In ieder geval succes met alles en geniet ervan!

    Liefs
    Oom Henk en tante Jennie

  • 23 Oktober 2013 - 18:48

    Chantie:

    Hee Nientje!!

    Leuk verhaal, mooi dat je het zo leuk hebt gehad bij Pieter en Sabina. Mooi begin van je avontuur;)
    Nu kan het werken beginnen bij Bert en Lisa haha, succes (y)

    Leuke foto's zeg!! Poehh he wat mooi daar.. Het weer is daar sowiezo al veel beter dan hier haha.
    Wel typisch, tijdens het rijden een tandenstoker in je mond hahaha..

    Veel plezier en succes nog verder, geniet dr van!


    Ik spreek je wel weer op de app :-)

    xxxxx
    Chantie

  • 25 Oktober 2013 - 19:35

    Tineke:

    Heeeee Nientje!

    Wat een gave foto's heb je al gemaakt zeg!
    Erg leuk om te zien hoe het daar gaat allemaal volgens mij vermaak je je daar prima.
    Heb jouw en Gerie's verhaatjes weer gelezen du sben weer helemaal up to date haha!
    Veel succes daar!

    Xxxx Arnoud en Tineke

  • 26 Oktober 2013 - 21:38

    Maroesjka:

    Hooooooi Janine!

    Super leuk om te lezen, heerlijk joh lekker daar in Nieuw Zeeland zitten hmmm.
    Lekker van genieten en ik ben benieuwd naar al je belevenissen de komende tijd.
    Het is hier gelukkig nog niet heel koud meer maar dat zal vast erg binnenkort wel weer komen. Het was vandaag zonnig en 16 graden dus opzich prima!

    Veel plezier, xxxx Maroesjka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janine

Actief sinds 24 Sept. 2013
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 15665

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2013 - 25 Maart 2014

Nieuw Zeeland verkennen

Landen bezocht: