Nog twee weken - Reisverslag uit Pesse, Nederland van Janine Boer - WaarBenJij.nu Nog twee weken - Reisverslag uit Pesse, Nederland van Janine Boer - WaarBenJij.nu

Nog twee weken

Door: Janine de Boer

Blijf op de hoogte en volg Janine

26 September 2013 | Nederland, Pesse

Hallo allemaal,

Afgelopen dinsdag heb ik mijn allerlaatste toets gemaakt en die heb ik gelukkig met een dikke voldoende afgerond! Maar liefst een 7,3! Met dank aan mijn lieve zus die mij enorm heeft geholpen met leren! Het SPH diploma is binnen wat betekend dat mijn avontuur kan gaan beginnen!

Gistermiddag, woensdag 25 september heb ik dan ook daadwerkelijk een ticket geboekt!! Een leuke reis van ongeveer 41 uur begint op woensdag 9 oktober 14.15 (Nederlandse tijd) en eindigt op vrijdag 11 oktober om 18.15 (Nieuw Zeelandse tijd). Onderweg heb ik een stop van 10 uur in Taipei, China. Hier kan ik het vliegveld en hopelijk de stad ook nog even verkennen.

Dus over precies twee weken loop ik nu op het vliegveld van Taipei. De tijd vliegt voorbij en ik moet het een en ander nog wel regelen.

In Nieuw Zeeland kom ik aan in Auckland, een grote stad, gelegen in het Noorden. Ik ga de eerste maanden werken op de boerderij met 330 koeien. Het voorjaar is begonnen dus het gras moet aan de bult en de koeien hebben allemaal al gekalfd en die moeten geïnsemineerd worden. Wie weet leer ik dat ook nog daar!

Ik schaf daar een telefoon aan zodat ik ook nog af en toe kan bellen met het thuisfront. Mijn huidige telefoon neem ik mee, zodat ik mits ik internet heb, kan Whatsappen.

Voor nu wel weer even genoeg, adres waar ik verblijf volgt zsm.

Ik ga jullie op de hoogte houden!

Liefs,
Janine

  • 26 September 2013 - 15:36

    Aron:

    heey lieve nicht van me !

    Ik ga je heeeel erg missen
    veel plezier daar ♥

    doei doeii

    xxxx aron

  • 26 September 2013 - 15:46

    HEMPI:

    Lieve Janine, leuk dat je ons zo op de hoogte houdt!!!
    Heel veel plezier meid.
    Liefs van ons, HEMPI

  • 26 September 2013 - 21:23

    Sandra:

    Stoere chick!!

    Have fun en suc-6!!

    Liefs,
    Sandra

  • 30 September 2013 - 21:11

    Rik & Gerie :

    Ha lief zussie,
    Wij zijn super trots op jou dat jij dit gaat doen!
    We hopen elkaar te zien over een paar maand in Nieuw Zeeland..

    Heel veel liefs,
    Gerie & Rik.

  • 01 Oktober 2013 - 05:42

    Joyce:

    Voor je het weet is het zover meid! :) Nog even de laatste dingen regelen en dan kan het avontuur beginnen! Tot zondag, dan kan ik je nog even lekker knuffelen, hihi.

    xxxxx

  • 11 Oktober 2013 - 17:07

    Mama:

    Ha lieve nien eindelijk op de plek van bestemming,nu nog even relaxen en dan flink aan de bak ,dikke knuffel pappie en mammie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janine

Actief sinds 24 Sept. 2013
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 15666

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2013 - 25 Maart 2014

Nieuw Zeeland verkennen

Landen bezocht: